کد خبر: 602910
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ۱۳:۱۶:۵۴
| |

مشاور فرماندهی کل قوا در امور ارتش:

دشمن می‌خواهد دستاوردهای بی‌نظیر نظام را زیر سوال ببرد

حاتمی گفت: امروز دشمن با جنگ ترکیبی و جنگ شناختی در صدد القا ناکارآمدی و ناتوانی نظام اسلامی در تحقق شعارها و آرمان‌های خود است. دشمن در جنگ ترکیبی بر علیه ملت ایران، جنگ اقتصادی را به عنوان نخستین اولویت و محور دشمنی خود قرار داده تا از این طریق بتواند دستاوردهای بی‌نظیر نظام را زیر سوال ببرد.

دشمن می‌خواهد دستاوردهای بی‌نظیر نظام را زیر سوال ببرد
کد خبر: 602910
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ۱۳:۱۶:۵۴

امیر سرتیپ امیر حاتمی مشاور فرماندهی کل قوا در امور ارتش در جمع مدیران نهادها و دستگاه‌های کشوری، گفت: جنگ‌های اخیر به‌ویژه منازعه اوکراین و روسیه، ظهور قدرت‌های جدیدی همچون چین و هند؛ مخاصمه آمریکا و چین، جنگ‌های منطقه‌ای، افول قدرت آمریکا در جهان و آغاز فروپاشی رژیم صهیونیستی از درون، شکست داعش در عراق و سوریه و قدرتمند شدن ایران مصادیق دوره گذار و گذشتن از پیچ تاریخی است.

به گزارش مهر، حاتمی هزینه استقلال‌خواهی جمهوری اسلامی ایران در چنین شرایطی را بالا توصیف کرد و ادامه داد: جمهوری اسلامی با داشتن موقعیت راهبردی در منطقه، تنها زمانی می‌تواند استقلال، آزادی و جمهوریت خود را به معنای واقعی کلمه حفظ و حراست کند که قدرتمند شده و در عرصه تحولات بین‌المللی و منطقه‌ای نقش‌آفرینی کند.

مشاور فرمانده کل قوا در امور ارتش تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که نظام سلطه از هر ترفندی برای خدشه‌دار ساختن استقلال و وحدت ملی بهره برد تا آنجا که از سر عجز و استیصال، دست استمداد و یاری خود را به سوی بدنام‌ترین گروه تروریستی جهان یعنی منافقین و سلطنت‌طلب‌ها و تجزیه طلبان دراز کرد تا بتواند از طریق این گروه‌های سرسپرده و وابسته، ایران را با خطر تجزیه و فروپاشی روبرو سازد.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن با جنگ ترکیبی و جنگ شناختی در صدد القا ناکارآمدی و ناتوانی نظام اسلامی در تحقق شعارها و آرمان‌های خود است. دشمن در جنگ ترکیبی بر علیه ملت ایران، جنگ اقتصادی را به عنوان نخستین اولویت و محور دشمنی خود قرار داده تا از این طریق بتواند دستاوردهای بی‌نظیر نظام را زیر سوال ببرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها