مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت:

هرگونه حمله نظامی اسرائیل به ایران مساوی با نابودی تل‌آویو است

ایران اینترنشنال به رژیمی متوسل شده که خود درحال فروپاشی است

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اسرائیل در حال فروپاشی است؛ ایران اینترنشنال تصور می‌کند اسرائیلِ در حال سقوط می‌تواند برای آنها کاری کند، برای همین به آن متوسل می‌شوند که به ایران حمله نظامی کند؛ هرگونه حمله نظامی به ایران مساوی با نابودی اسرائیل است.

هرگونه حمله نظامی اسرائیل به ایران مساوی با نابودی تل‌آویو است
کد خبر: 602689
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۶ ۰۸:۴۰:۱۷

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تلاش‌های ضدانقلاب برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی گفت: اپوزوسیون در صدد تجزیه ایران است؛ آنها در اغتشاشات اخیر تلاش کردند از طریق حرکت‌های اجتماعی به هدفشان برسند و در این راه نیز از فضای مجازی و رسانه‌هایی مثل اینترنشنال استفاده کردند که بحمدالله با شکست روبرو شدند.

به گزارش فارس، بخش هایی از گفت و گوی مصباحی مقدم را در ادامه می خوانید:

  • علاوه بر اپوزوسیون، آمریکا و رژیم صهیونیستی پشت وقایع اخیر بودند،  به توفیق الهی نقشه‌ دشمنان نقشِ بر آب شد، ملت ما به میدان آمد و حمایت خودش از نظام را نشان داد. اکنون جریان ضدانقلاب و دشمنان چون دچار شکست شده اند و نتوانستند از فشارهای اقتصادی هم نتیجه مطلوب شان را بگیرند در مورد حمله نظامی سخن می‌گویند.
  • کسی که در حال غرق شدن است به هر علف هرزی چنگ می‌زند؛ این افراد از نظر سیاسی مردگانی هستند که از خودشان تحرک نشان میدهند. بنابراین به رژیم صهیونیستی متوسل می‌شوند؛ رژیمی که در محاصره است و از درون نیز با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند.
  • رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است این افراد تصور می‌کنند اسرائیلِ در حال سقوط می‌تواند برای آنها کاری کند، برای همین به  آن متوسل می‌شوند که به ایران حمله نظامی کند؛ هرگونه حمله نظامی به ایران مساوی با نابودی اسرائیل است.
  • میان نظام و ملت ایران نمی توان تفکیک قائل شد، این نظام برآمده از رای مردم است همین مردم هستند که انقلاب کردند؛ این نظام از بیرون به ملت تحمیل نشده است، ملت قیام کرده است این نظام را به وجود آورده و همواره از آن حمایت کرده و ۴۴ سال را نیز بدین ترتیب گذرانده است. این افراد با مردم و نظام دشمن هستند و می‌خواهند هیچ کدام از آنها نباشد.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها