سخنگوی دولت درخصوص سخنان رئیسی درمورد کادر درمان: رئیس‌جمهور در حال بیان نکته‌ای بودند که به ایشان نقل شده بود/قسمتی از جمله به گونه‌ای منتشر شده است که گویی مقصود دیگری از این مسئله وجود دارد

پاسدار زحمات جامعه پزشکی بوده و هستیم

سخنگوی دولت تاکید کرد: قانون اصلاح نحوه بکارگیری سلاح توسط مامورین نیروهای مسلح از دولت قبل به مجلس رفته و دولت سیزدهم هیچ گونه اظهار نظری در خصوص این موضوع نداشته و ندارد.

سخنگوی دولت درخصوص سخنان رئیسی درمورد کادر درمان: رئیس‌جمهور در حال بیان نکته‌ای بودند که به ایشان نقل شده بود/قسمتی از جمله به گونه‌ای منتشر شده است که گویی مقصود دیگری از این مسئله وجود دارد
کد خبر: 559794
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۳ ۱۳:۵۶:۵۶

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت درباره نظر دولت نسبت به اصلاح قانون نحوه استفاده از سلاح توسط نیروهای مسلح که در کمیسیون امنیت ملی در حال بررسی است، گفت: چنین موضوعی در دستور کار این دولت یعنی دولت سیزدهم نه بوده و نه هست.

به گزارش ایلنا، سخنگوی دولت ادامه داد: دولت قبلی لایحه‌ای را پیش از این تقدیم مجلس شورای اسلامی کرده بود و این موضوع در مجلس در حال رسیدگی است.

وی افزود: بشخصه اطلاعی از وضعیت رسیدگی به این موضوع در کمیسیون‌های مجلس ندارم و بعضا موضوعاتی را من هم در رسانه‌ها دیده و یا شنیده‌ام که منتسب می‌شود به این‌که دولت نظری داشته است یا خیر.

بهادری جهرمی تاکید کرد: این دولت هیچ گونه اظهارنظری در خصوص متنی که در دستور کار مجلس شورای درباره اصلاح قانون نحوه به‌کار‌گیری سلاح توسط مأمورین نیروهای مسلح است نداشته و اعلام نکرده است.

وی در خصوص سخنان اخیر رئیس‌جمهور که منجر به واکنش‌هایی از سوی کادر بهداشت و درمان شده است، بیان کرد: رئیس جمهور بارها و بارها از کادر بهداشت و درمان، جامعه پزشکی و جامعه پرستاری در حوزه‌های مختلف تشکر و تقدیر کرده و به طور خاص هم تقدیر ویژه‌ای را برای مجاهدت‌های این عزیزان در روزهای کرونا انجام دادند.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: در ستاد کرونا هم اساساً روش و رویه دولت و رئیس‌جمهور این بوده است که تابع نگاه کارشناسی و تخصصی پزشکان عزیز و کادر بهداشت و درمان حوزه‌های بهداشت بوده، هستند و خواهند بود.

وی ادامه داد: در مراسمی در تقدیر از جهادگران رئیس‌جمهور سخن گفتند، توجه شما را به این نکته جلب می‌کنم که جهادگران یک قشر و صنف خاص نیستند در تمامی عرصه‌ها و اقشار عده‌ای به عنوان نیروهای جهادی فعالیت می‌کنند.

بهادری جهرمی افزود: یعنی ما پزشکان جهادی داریم که فعالیت متمایز و به نوعی خودجوش و داوطلبانه دارند. ما پرستاران و معلمان جهادی داریم که در هر قشر و حوزه‌ای شناخته می‌شوند و به عنوان نیروهای جهادی و جهادگر آن حوزه فعال هستند.

وی تاکید کرد: بخش عظیمی از جامعه پزشکی و پرستاری جهادگر هستند و تقریبا همه‌ آن‌ها در دوره کرونا جهادی عمل کردند.

سخنگوی دولت گفت: بارها دولت و رئیس‌جمهور از این بزرگواران تقدیر کرده‌اند. در آن مراسم رئیس‌جمهور در حال بیان نکته‌ای بودند که به ایشان نقل شده بود قسمتی از جمله به گونه‌ای منتشر شده است که گویی مقصود دیگری از این مسئله وجود دارد ما اعلام می‌کنیم همیشه پاسدار زحمات جامعه پزشکی بوده و خواهیم بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها