کد خبر: 614561
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۴ ۰۹:۲۱:۱۱
| |

بخشش مردی که زنش را به خاطر خیانت کشت

متهم که 10 سال پیش همسرش را به قتل رسانده می‌گوید خیانت او باعث این قتل شد.

بخشش مردی که زنش را به خاطر خیانت کشت
کد خبر: 614561
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۴ ۰۹:۲۱:۱۱

مرد جوان وقتی با خیانت همسرش روبه‌رو شد تصمیم هولناکی گرفت و در اقدامی جنون‌آمیز دست به چاقو برد و همسرش را کشت. مرد همسرکش بعد از این جنایت دست به اقدامی عجیب‌تر زد. او خودش را نزد پلیس رساند و درحالی که دست و لباس‌هایش خون‌آلود بود اعتراف دردناکی کرد. مرد جوان در ایستگاه آخر پرونده‌اش و با اصرار خانواده همسرش توسط قضات شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به قصاص نفس محکوم شد.

به گزارش «ایران»، رسیدگی به این پرونده از ۱۰سال پیش از وقتی به جریان افتاد که مرد 38 ساله روز بیست وهفتم اسفند سال 92 با حالی پریشان و لباس خونین به اداره پلیس مراجعه کرد و مدعی شد که در جریان درگیری با همسرش او را با ضربه چاقو کشته و از خانه‌اش در کرج گریخته است.با شروع تحقیقات مأموران همراه متهم به خانه وی رفته و جسد همسرش را پیدا کردند.

متهم درباره انگیزه قتل گفت: وقتی متوجه شدم همسرم به من خیانت کرده است با هم بحثمان شد او درحالی‌ که هیچ ابایی از پنهان کردن این موضوع نداشت حرف‌هایی به من زد که بشدت عصبانی شدم وخون جلوی چشمانم را گرفت به آشپزخانه رفتم و با برداشتن یک چاقو به سراغ المیرا رفتم و او را با ضربه چاقو به قتل رساندم.

در جلسه دادگاه پدر المیرا برای دامادش درخواست قصاص کرد. متهم نیز در دفاع از خود گفت: مدتی بود که همسرم در خانه رفتار خوبی با من و دو فرزندمان نداشت. آنها را زیاد کتک می‌زد وتماس‌های تلفنی مشکوکی داشت. این موضوع باعث شده بود بین من و او اختلاف بیفتد تا اینکه همسرم از خانه قهر کرد و به خانه پدرش رفت. او را مدتی تعقیب کردم و بعد دیدم سوار خودروی مردی غریبه شد و با او رفتار صمیمانه‌ای داشت.

وقتی از او پرسیدم آن مرد غریبه چه کسی بود، گفت دوستم است. با شنیدن این حرف عصبانی شدم و او را کشتم. پس از پایان جلسه دادگاه این متهم جوان به اتهام قتل عمد به قصاص محکوم شد.

بعد از صدور حکم قصاص وقتی برای دادگاه اثبات شد که المیرا با آن مرد غریبه ارتباط پنهانی داشته است معشوقه مقتول نیز بازداشت شد.

در این مرحله بود که پدرومادر المیرا حاضر شدند از درخواست قصاص خود برای دامادشان گذشت کنند اما آنها مدعی شدند به شرط دریافت 400 میلیون تومان دیه از حق قصاص خود گذشت خواهند کرد. مرد همسرکش در حال حاضر در زندان به سر می‌برد تا با پرداخت دیه بعد از 10 سال آزاد شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها