کد خبر: 614448
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۳ ۱۳:۱۵:۰۵
| |

3 کشته و 5 مجروح در آتش‌سوزی آپارتمان 5 طبقه در شیراز

3 نفر در آتش‌سوزی ساختمان مسکونی به دلیل شدت دودزدگی فوت کردند و پنج نفر دیگر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

3 کشته و 5 مجروح در آتش‌سوزی آپارتمان 5 طبقه در شیراز
کد خبر: 614448
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۳ ۱۳:۱۵:۰۵

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: در پی آتش سوزی ساختمان پنج طبقه در شیراز سه نفر فوت و پنج نفر دچار مصدومیت شدید شدند.

به گزارش ایرنا، هادی عیدی پور افزود: آتش سوزی ساختمان پنج طبقه سوم خرداد ۱۴۰۲ به سازمان آتش نشانی اعلام و آتش نشانان هفت ایستگاه عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات پنج دستگاه خودرو مخصوص مهار آتش،۲ دستگاه خودرو بالابر و یک دستگاه خودرو نجات مورد استفاده قرار گرفته است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز بیان کرد: با اعزام آتش نشانان مشخص شده که آتش در طبقه چهارم این ساختمان روی داده و دود تمام ساختمان را در برگرفته و آتش از یکی از طبقات نیز شعله ور بود.

عیدی پور با بیان اینکه آتش نشانان ابتدا نسبت به نجات ساکنان ساختمان اقدام کردند، گفت: حدود ۴۰ نفر از ساکنان به سمت بیرون هدایت شده است.

وی ادامه داد: هشت نفر در ابتدای این سانحه دچار مصدومیت شدید شدند که این افراد دچار دودزدگی شدید بودند و حتی سه نفر از آتش نشانان که ابتدا به محل اعزام شدند ماسک محافظتی خود را باز کرده و آن روی صورت مصدومان قرار دادند.

وی اظهارکرد: به دلیل شدت دودزدگی تاکنون سه نفر از این مصدومان فوت کردند و پنج نفر دیگر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز عنوان کرد: هم اکنون نیز کارشناسان در محل حاضرند تا بررسی ها دیگر برای علت حادثه را انجام دهند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها