کد خبر: 593972
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۸ ۱۲:۱۹:۱۷
| |

قاتل مسلح عاقبت دستگیر شد

مجرم که از اراذل و اوباش سابقه‌دار است علاوه بر قتل یک نفر، 4 نفر را هم زخمی کرده بود.

قاتل مسلح عاقبت دستگیر شد
کد خبر: 593972
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۸ ۱۲:۱۹:۱۷

قاتل فراری که در شهرستان ایذه یک نفر را کشته و 4 نفر دیگر را مجروح کرده بود، در مسجدسلیمان دستگیر شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ حمیدرضا بهاروند، فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان ر گفت: دوم بهمن ماه  به دنبال اختلاف ملکی در شهرستان ایذه مجرم متواری به هویت "ر _ح" با تیراندازی یک نفر را کشته و 4 نفر دیگر را مجروح و سپس متواری شده بود، دستورات ویژه جهت دستگیری متهم صادر شد.

وی افزود: ماموران پلیس با تلاش مستمر و تسلط اطلاعاتی رد قاتل فراری و محل اختفا او را در شهرستان مسجدسلیمان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان ادامه داد: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مسجدسلیمان با همکاری عوامل انتظامی و یگان امداد شهرستان، طی یک عملیات کاملا منسجم و غافلگیرانه پلیسی قاتل فراری و همدستش را دستگیر کردند.

وی عنوان داشت: در این عملیات 2 قبضه سلاح جنگی (یک قبضه کلاشینکف و یک قبضه کلت کمری)، 8 تیغه خشاب و مقادیر زیادی فشنگ جنگی از متهمان کشف شد.

سرهنگ بهاروند به سوابق دستگیری متهم اشاره کرد و افزود: مجرم از اراذل و اوباش شهرستان و دارای سوابق دستگیری ۲ بار در سال ۹۷، ۳ بار در سال ۹۸ و ۲ بار در سال ۹۹ به اتهام حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز، قدرت نمایی و تیراندازی در سطح شهر است و تا مرداد ماه سال‌جاری در زندان به‌سر می برده که با قرار وثیقه آزاد و ابتدای شهریور ماه مرتکب قتل شده و تاکنون متواری بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به اینکه متهمان قصد فرار از کشور داشتند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها