کد خبر: 551857
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۵ ۱۲:۲۶:۲۷
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

خواهران خارجی در میدان تجریش جیب‌بری می‌کردند

متهمان که دو خواهر دوقلو و 20 ساله و همچنین برادر 17 ساله‌شان از اتباع کشور همسایه بودند در تحقیقات اولیه به جیب‌بری در محله تجریش اعتراف کردند.

خواهران خارجی در میدان تجریش جیب‌بری می‌کردند
کد خبر: 551857
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۵ ۱۲:۲۶:۲۷

دو خواهر دوقلو و برادرشان در میدان تجریش دست به جیب‌بری‌های سریالی می‌زدند.

به گزارش اعتمادآنلاین، در پی افزایش سرقت تلفن همراه و اشیای قیمتی شهروندان در بازار تجریش و اطراف امام‌زاده صالح رسیدگی به موضوع در دستور کار عملیات کلانتری 101 تجریش قرار گرفت.

ماموران در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی هویت متهمان را شناسایی کردند و مشخص شد دو خانم و یک پسر جوان با شگردهای مختلف اقدام به سرقت و جیب‌بری می‌کنند. ماموران حین گشت‌زنی متهمان را در حال درگیری با زنی جوان مشاهده و بلافاصله آنها را دستگیر کردند.

در بررسی بیشتر مشخص شد سارقان حین سرقت از زن جوان بودند که مالباخته متوجه و با سارقان درگیر شد. متهمان که دو خواهر دوقلو و 20 ساله و همچنین برادر 17 ساله‌شان از اتباع کشور همسایه بودند در تحقیقات اولیه به جیب‌بری در محله تجریش و 15 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.

سرهنگ محمد باقر قدم‌زاده، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران، با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم متهمان و شناسایی مالباختگان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: پرونده و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها