کد خبر: 604230
|
۱۴۰۲/۰۱/۰۸ ۱۲:۵۰:۳۲
| |

معترضان اسرائیلی:

در خیابان می‌مانیم

رهبران جنبش اعتراضی تل‌آویو، بعد از عقب‌نشینی «بنیامین نتانیاهو» و اعلام توقف روند قانون‌گذاری طرح اصلاحات قضایی، اعلام کردند که اعتمادی به او ندارند و همچنان با فشار بیشتری، در خیابان‌ها خواهند ماند.

در خیابان می‌مانیم
کد خبر: 604230
|
۱۴۰۲/۰۱/۰۸ ۱۲:۵۰:۳۲

رسانه‌های عبری‌زبان امروز (سه‌شنبه، ۲۸مارس) در گزارش‌هایی اعلام کردند که علی‌رغم سخنان روز گذشته «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر توقف روند تصویب اصلاحات قضایی، مخالفان او به اعتراضات خیابانی ادامه می‌دهند.

به گزارش فارس، براساس گزارش شبکه صهیونیستی «آی۲۴»، رهبران جنبش اعتراضی در سرزمین‌های اشغالی به این عقب‌نشینی نتانیاهو اکتفا نکرده و خواستار ادامه مبارزه در خیابان‌ها و عدم تسلیم شده‌اند. آن‌ها می‌گویند علی‌رغم این که نتانیاهو تصریح کرده بود موقتاً روند قانونگذاری طرح را متوقف می‌کند، اما این واقعیت نخواهد داشت؛ بلکه او در آینده تلاش خواهد کرد تا با اجماع گسترده‌تری، مسیر قانونی مورد نظر خود و متحدانش را ادامه دهد.

«چیکما پرسلر» یکی از رهبران جنبش اعتراضی به طرح اصلاحات قضایی پس از سخنان روز گذشته نتانیاهو تصریح کرد: «اظهارات نخست وزیر به منزله قدردانی او از عزم شرکای افراطی‌اش برای بازگرداندن قوانین دیکتاتوری به دستورکار نشست بعدی کنست است؛ امری که که به اقتصاد و امنیت کشور آسیب خواهد رساند».

او در ادامه تاکید کرد: «تا زمانی که این قانون ادامه داشته باشد و [به طور کلی] تعلیق نشود، ما در خیابان خواهیم بود؛ این [اظهارات نتانیاهو] فقط تلاشی برای تضعیف اعتراضات ما و فعال کردن دیکتاتوری او است. اکنون زمان کاهش فشارها نیست، بلکه باید آن را افزایش دهیم».

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها