کد خبر: 602681
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۶ ۰۷:۳۲:۲۰
| |

کیم‌جونگ‌اون خطاب به سئول و واشینگتن؛ آنقدر موشک پرتاب می‌کنم تا ثابت کنم دشمن ما هستید

رهبر کره شمالی پس از پرتاب موشک بالستیک قاره‌پیمای هواسونگ-۱۷ در پیامی که بامداد جمعه از رادیو دولتی کره شمالی پخش شد، افزود: من به کار خود ادامه خواهم داد تا اطمینان حاصل کنم که ایالات متحده و کره جنوبی که آشکارا با جمهوری ما دشمنی دارند.

کیم‌جونگ‌اون خطاب به سئول و واشینگتن؛ آنقدر موشک پرتاب می‌کنم تا ثابت کنم دشمن ما هستید
کد خبر: 602681
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۶ ۰۷:۳۲:۲۰

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در پیامی واشنگتن و سئول را تهدید کرد و خطاب به این دو کشور گفت که در صورت ادامه تحریکات نظامی خود علیه پیونگ یانگ با اقدامات متقابل این کشور مواجه خواهند شد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری تاس، کیم جونگ اون پس از پرتاب موشک بالستیک قاره‌پیمای هواسونگ-۱۷ در پیامی که بامداد جمعه از رادیو دولتی کره شمالی پخش شد، افزود: من به کار خود ادامه خواهم داد تا اطمینان حاصل کنم که ایالات متحده و کره جنوبی که آشکارا با جمهوری ما دشمنی دارند، متوجه بی‌احتیاطی خود در انجام رزمایش‌های بزرگ نظامی که اغلب در منطقه شبه جزیره کره انجام می‌دهند، شوند.

وی واشنگتن و سئول را تهدید کرد که در صورت ادامه تحریکات نظامی خود علیه کره شمالی، با اقدامات متقابل این کشور مواجه خواهند شد.

رهبر کره شمالی همچنین در پیام خود متعهد شد: به سلاح هسته‌ای با سلاح هسته‌ای و به رویارویی آشکار با رویارویی آشکار پاسخ خواهیم داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها