عصبانیت رهبر چچن از درخواست روسیه برای اصلاح مو و ریش سربازان در جنگ

رهبر جمهوری خودمختار چچن به دستور فرمانده نیروهای روسیه مبنی بر اصلاح مو و ریش سربازان در جنگ اوکراین واکنش نشان داده و در کانال تلگرام خود نوشت: بیایید سلاح‌هایمان را زمین بگذاریم و برویم اصلاح کنیم! این دیگر چه مهملاتی است؟

عصبانیت رهبر چچن از درخواست روسیه برای اصلاح مو و ریش سربازان در جنگ
کد خبر: 593310
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۴ ۱۵:۵۶:۵۳

والری گراسیموف که در اوایل ماه میلادی جاری به عنوان فرمانده نیروهای روسیه در اوکراین منصوب شد، سعی دارد انضباط بیشتری در ارتش روسیه ایجاد کند از این رو از نیروهایش در اوکراین خواسته تا موهای خود را تراشیده و صورت خود را با تیغ اصلاح کنند، او همچنین از سربازان روسیه خواسته تا علاوه بر مطالعه بیشتر، پوشیدن «لباسی غیر از لباس فرم، تردد با خودروهای غیرنظامی و استفاده از تلفن همراه» را متوقف کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از وبسایت روزنامه تلگراف، رمضان قدیروف، رهبر جمهوری خودمختار چچن اما به دستور فرمانده نیروهای روسیه مبنی بر اصلاح مو و ریش سربازان در جنگ اوکراین واکنش نشان داده و آن را «تحریک عامدانه» خواندو مدعی شد این کار تمرکز را از آنچه واقعا مهم است، ‌یعنی جنگیدن، پرت می‌کند.

او در کانال تلگرام خود نوشت: بیایید سلاح‌هایمان را زمین بگذاریم و برویم اصلاح کنیم! این دیگر چه مهملاتی است؟

پریگوژین نیز به دستور گراسیموف برای اصلاح موی صورت سربازان واکنش نشان داد و با لحنی کنایه‌آمیز به قدیروف پیشنهاد داد که طول ریش‌هایش را دو برابر کند!

او با بیان اینکه نیروهای واگنر درگیر جنگ بوده و فرصت اصلاح ندارند، گفت: جنگ صحنه حضور افراد فعال و شجاع است، نه شش‌تیغه‌ها.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها