حقوق ایثارگران در سال آینده چقدر خواهد بود؟

به گفته معاون توسعه و تعاون بنیاد شهید، در خصوص افزایش حقوق جامعه ایثارگری در سال 1402 هنوز قانون بودجه ابلاغ نشده اما آنچه مسلم است حقوق ها بر اساس مصوبات دولت خواهد بود.

حقوق ایثارگران در سال آینده چقدر خواهد بود؟
کد خبر: 604556
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۰ ۱۸:۳۰:۴۶

با توجه به افزایش حقوق کارمندان و کارگران در ابتدای سال ۱۴۰۲، محمود پاکدل معاون توسعه و تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص افزایش حقوق جامعه ایثارگری گفت: هنوز قانون بودجه به ما ابلاغ نشده اما آنچه مسلم است حقوق‌ها بر اساس مصوبات دولت خواهد بود.

به گزارش فارس، پاکدل گفت: خانواده شهدا اکثر به صورت بازنشسته و یا حالت اشتغال هستند که افزایش حقوق آنها مانند کارمندان خواهد بود. 

معاون توسعه و تعاون بنیاد شهید اظهار داشت: اما در خصوص بحث مستمری بگیرها باید بگویم که در قانون یک تعریف جدایی دارد و هنوز چیزی در خصوص مقدار افزایش حقوق‌های آنها به ما ابلاغ نشده اما فکر می‌کنیم تا قبل از پایان ماه به ما ابلاغ و سپس اعمال خواهد شد. 

گفتنی است معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید نیز در ۱۱ بهمن سال ۱۴۰۱ در خصوص این موضوع، اعلام کرد: در بودجه ۱۴۰۲ برای جانبازان بالای ۲۵ درصد افزایش مستمری ۱۵۰ درصدی دیده شده است.

موهبتی با بیان اینکه برای جانبازان تا ۲۵ درصد هم افزایش ۱۰۰ درصدی با حقوق ۵ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است، گفته بود: جانبازان بالای ۲۵ درصدی هم که فاقد شغل و در آمد هستند ۶ میلیون تومان دریافت خواهند کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها