تخفیف اجباری فروشگاه‌های زنجیره‌ای؟

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: از امروز کالاهای مورد نظر در فروشگاه‌های مختلف با توجه به برندهای متنوع، متفاوت عرضه می‌شوند. این فروشگاه‌ها شامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا، رفاه، شهروند، هایپر،‌ هاپیر می، جانبو، سپه و سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای است در کل کشور شعبه دارند.

تخفیف اجباری فروشگاه‌های زنجیره‌ای؟
کد خبر: 594880
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۲ ۲۱:۰۰:۵۷

دستور ابراهیم رئیسی مبنی بر تخفیف 10 تا 25 درصدی 34 کالای اساسی در فروشگاه‌های زنجیره ای اجرایی شد. حال مشخص نیست، چرا تولیدکنندگان محصولات اساسی و فروشگاه های زنجیره‌ای که در مقطع کنونی شرایط نامطلوبی دارند؛ حاضر به اجرای این طرح شدند.

به گزارش اعتماد آنلاین، امروز در حاشیه نشست هیات دولت، سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی گفت: پیرو صحبت‌های رییس‌جمهوری از امروز طرح فجر تا فطر در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور آغاز شده است. به نقل از خبرگزاری‌ها، براساس این طرح از 12 بهمن تا 2 اردیبهشت 1402، ۳۴ قلم کالای اساسی مصرفی مردم تخفیفی بین ۱۰ تا ۲۵ درصد خواهند داشت.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: در این طرح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تولیدکنندگانی دولت را همراهی می‌کنند. بدین ترتیب شرکت‌های تولیدی قیمت کالاهای خود را کاهش دادند و فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز با سود صفر درصد کالاهای اساسی در این طرح مشارکت کردند.

سید سعید راد مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران نیز در یک برنامه تلویزیونی در باره جزئیات این طرح گفت: کالاهایی که در طرح فجر تا فطر مشمول تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی هستند، شامل گوشت منجمد، مرغ منجمد، قند و شکر، پنیر یو-اف، ماست کم چرب یک کیلویی، شیر نایلونی کم چرب و شیر بطری کم‌چرب است. درضمن در این طرح کره ۱۰۰ گرمی، روغن سرخ‌کردنی۸۱۰ گرمی، روغن پخت‌وپز ۸۱۰ گرمی، حبوبات، رب، تن‌ماهی، برنج، چای و برخی از کالاهای دیگر نیز وجود دارند.

او افزود: از امروز کالاهای مورد نظر در فروشگاه‌های مختلف با توجه به برندهای متنوع، متفاوت عرضه می‌شوند. این فروشگاه‌ها شامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا، رفاه، شهروند، هایپر،‌ هاپیر می، جانبو، سپه و سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای است در کل کشور شعبه دارند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها