انتقاد روزنامه اصولگرا از عملکرد اقتصادی دولت رییسی:

نشانه‌‌ای برای حرکت به سمت تحقق رشد اقتصادی دیده نمی‌شود.

روزنامه خراسان نوشت: نگاهی به وضعیت فعلی اقتصاد ایران و عملکرد دولت نشان می دهد نشانه های تحول جدی و برداشتن گام های اساسی برای تحقق رشد اقتصادی مستمر و سریع دیده نمی شود.

نشانه‌‌ای برای حرکت به سمت تحقق رشد اقتصادی دیده نمی‌شود.
کد خبر: 594514
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ۲۱:۰۰:۴۵

 روزنامه اصولگرای خراسان عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم را موردنقد قرار داد و نوشت نشانه‌ای جدی برای حرکت به سمت تحقق رشد اقتصادی دیده نمی‌شود.

به گزارش خراسان، با گذشت بیش از 17 ماه از آغاز فعالیت دولت سیزدهم باید پذیرفت که اکنون دوره نقد و مطالبه نسبت به دولت است. انصاف حکم می کند که حتما تلاش شبانه روزی دولت سیزدهم، رویکرد مردمداری شخص رئیس جمهور و دولتمردان و برخی اقدامات موثر دولت در بخش های مختلف را ارج نهیم و خداقوت بگوییم اما نگاهی به وضعیت فعلی اقتصاد ایران و عملکرد دولت نشان می دهد نشانه های تحول جدی و برداشتن گام های اساسی برای تحقق رشد اقتصادی مستمر و سریع دیده نمی شود. 

نگارنده یادداشت خراسان در ادامه نوشته است: فرصت ها به سرعت برای اقتصاد ایران می گذرد. تداوم رشد اقتصادی پایین و رشد جمعیت اندک موجب می شود پنجره جمعیتی که می تواند نیروی کار جوان و پویا را به اقتصاد کشور تزریق کند تا چند سال دیگر بسته شود. فرصت های بین المللی ایران برای حضور در کریدورهای مهم منطقه ای و بین المللی از دست برود و در نهایت اقتصاد ایران به کشوری معمولی با رشدی پایین و کم اثر در منطقه تبدیل شود. اکنون مهم ترین برهه برای خروج از این وضعیت و پی ریزی اقتصاد کشور برپایه مزیت های جدید است. باید با جدی گرفتن  نقدها و توصیه ها، موتور محرک اقتصاد ایران را روشن تر و فعال تر از قبل کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها