فیلترینگ، صنعت «گیم» را گیم‌اور کرد

فیلترینگ و اختلال اینترنت هزاران فرصت شغلی مربوط به بازی های ویدئویی در ایران را با خطر نابودی روبه رو کرده است.

فیلترینگ، صنعت «گیم» را گیم‌اور کرد
کد خبر: 590957
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ۱۸:۴۰:۴۹

روزنامه اصولگرای خراسان اثر منفی فیلترینگ بر صنعت «گیم‌» را بررسی کرده و نسبت به خطر نابودی آن هشدار داده است. 

به گزارش خراسان، طی ماه‌های اخیر و به‌دنبال تصمیماتی که برای شبکه‌های اجتماعی و دسترسی به برخی پلتفرم‌ها مثل «گوگل‌پلی» گرفته شد، تصور خیلی ها این بود که فقط کسب و کارهایی که بسترشان روی شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام بوده، با چالش مواجه خواهند شد، امابا فیلتر اپ استوری مثل گوگل‌پلی که بازار جهانی دارد و خدمات بیشتری نسبت به اپ استورهای داخلی دارد صنعت تولید بازی هم دچار چالش‌های جدی شده، به طوری‌که بسیاری از فعالان این حوزه به مرور یا بیکار خواهند شد یا ناچار به مهاجرت.

این روزنامه اصولگرا در ادامه نوشته است: درحالی‌که طبق پیمایش‌های چند وقت قبل، بیش از 30 میلیون ایرانی، ساعتی از روزشان را صرف انواع گیم می‌کنند و بسیاری از کارشناسان صنعت گیم را  رسانه آینده برای جهت‌دهی به افکار کاربران به ویژه کودکان و نوجوانان می‌دانند، این صنعت طی چند وقت اخیر در کشورمان دچار چالش‌های جدی شده است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

نیازمندی ها

خواندنی ها