کد خبر: 616716
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۸ ۲۰:۰۹:۳۵
| |

رئیس ستاد مکه خبر داد:

فرود اضطراری هواپیمای مشهد-جده در مدینه‌النبی

نقص فنی در پرواز ۱۵۲۰ مشهد مقدس به جده، موجب فرود اضطراری این پرواز در فرودگاه مدینه منوره شد.

فرود اضطراری هواپیمای مشهد-جده در مدینه‌النبی
کد خبر: 616716
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۸ ۲۰:۰۹:۳۵

بروز نقص فنی در پرواز ۱۵۲۰ مشهد مقدس به جده، موجب فرود اضطراری این پرواز با مساعدت مسئولان هواپیمایی عربستان در فرودگاه مدینه منوره شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا رضایی معاون امور حج و عمره سازمان و رییس ستاد مکه مکرمه در خصوص فرود اضطراری پرواز ۱۵۲۰ در فرودگاه مدینه منوره گفت: این پرواز که صبح امروز پنجشنبه از مبدا مشهد مقدس عازم جده بود و باید ساعت ۸:۴۰ دقیقه در فرودگاه این شهر بر روی زمین بنشیند، به دلیل نقص فنی مجبور به تغییر مسیر و فرود در فرودگاه مدینه منوره شد.

وی با اشاره به مساعدت و همکاری دست اندرکاران ذیربط در عربستان گفت: شرایط زائران این پرواز که قرار بود بعد از فرود در جده پس از احرام بستن در جحفه، عازم مکه مکرمه شوند بالاجبار تغییر یافت و به محض پیاده شدن از هواپیما، با هماهنگی ستاد به هتلی در مدینه منوره منتقل شدند.

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: این زائران عزیز پس از استراحت و پذیرایی و همچنین زیارت مرقد مطهر رسول الله (ص) و ائمه بقیع، به مسجد تاریخی شجره عزیمت می‌کنند تا پس از احرام بستن، لبیک گویان در کنار سایر زائران رهسپار مکه مکرمه شوند.

وی افزود: تمامی تمهیدات و تسهیلات برای رفاه حال این زائران اندیشیده شده و غروب پنجشنبه، پس از محرم شدن، با وسایل نقلیه تدارک دیده شده، همانند سایر زائران کشورمان (مدینه قبل) رهسپار مکه مکرمه می‌گردند.

رضایی اظهار کرد: سرنشینان پرواز ۱۵۲۰ مشهد مقدس در ابتدا و انتهای این سفر روحانی و معنوی به زیارت مرقد نورانی پیامبر (ص) و ائمه بقیع مشرف می‌شوند.

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت در پایان از همکاری هماهنگی دست اندرکاران ذیربط در کشور میزبان تشکر کرد و گفت: این زائران عزیز سحرگاه جمعه در مکه مکرمه خواهند بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها