کد خبر: 603967
|
۱۴۰۲/۰۱/۰۶ ۱۲:۳۵:۰۶
| |

هشدار نارنجی بارش برف و باران در تهران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به فعالیت سامانه بارشی از ششم تا هشتم فروردین ماه و وقوع برف و کولاک در نیمه شمالی و ارتفاعات شمال غرب استان هشدار داد.

هشدار نارنجی بارش برف و باران در تهران
کد خبر: 603967
|
۱۴۰۲/۰۱/۰۶ ۱۲:۳۵:۰۶

حامد یزدی مهر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بعد در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی هشدار نارنجی بارش برف و باران صادر شده است.

به گزارش فارس، وی افزود: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی از بعدازظهر یکشنبه، ششم فروردین ماه تا روز سه شنبه هشتم فروردین ماه برای نیمه شمالی و ارتفاعات شمال غرب استان تهران فعالیت سامانه بارشی مورد انتظار است. 

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه بارش باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و برای ارتفاعات بالادست بارش برف، کولاک برف و مه و مناطق مستعد بارش تگرگ برای ششم تا هشتم فروردین ماه پیش بینی شده است گفت: به کوهنوردان آماتور و حرفه ای توصیه می شود از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

وی عنوان داشت: با توجه به تعطیلات عید و سفرهای نوروزی از همه مردم می خواهیم توصیه ها و هشدارهای صادره از سوی مدیریت بحران را جدی گرفته و از قرار گرفتن و در نواحی پر خطر پرهیز کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها