کد خبر: 601825
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۱ ۰۸:۴۴:۰۶
| |

احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور:

تجهیزات پلیس فتا باید بروزرسانی شود

فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه پلیس انقلابی همه کارها را در نزد خود کوچک می‌داند، گفت: پلیس فتا باید برای بروز رسانی تجهیزات خود از نخبگان دعوت کند.

تجهیزات پلیس فتا باید بروزرسانی شود
کد خبر: 601825
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۱ ۰۸:۴۴:۰۶

 احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در همایش سراسری رؤسای پلیس فتا با تاکید بر اهمیت احصاء واقعی وضع موجود و استفاده از آن و ترسیم آینده در حوزه فعالیت پلیس فتا اظهار کرد: در کنار این دو موضوع جهت‌سازها و ارکان جهت‌ساز باید در اذهان شما نقش ببندد که منظور پلیس فتای متخصص آینده‌نگر و انقلابی است.

به گزارش مهر، فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه پلیس انقلابی همه کارها را در نزد خود کوچک می‌داند، خاطرنشان کرد: پلیس فتا باید برای مأموریت‌های آتی آنقدر آمادگی داشته باشد که هر تهدیدی در حوزه سایبر برای آن کوچک باشد.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به آن پلیس در آن فضا و تهدید نیاز به تجهیزات به روز دارید؛ لذا اگر از الان برای بروزرسانی تجهیزات برنامه‌ ریزی نکنید و متخصصان، نخبگان و اندیشمندان را دعوت نکنید تا برای آینده برای شما کار کنند گرفتار می‌شوید و در وضعیت حال متوقف می‌شوید.

رادان عنوان کرد: برای سه سال دیگر اگر شما تهدیدی را می‌توانید تصور کنید و تجهیزاتی را برای آن زمان تصور نکنید آینده خیلی زود می‌رسد و شما عقب خواهید افتاد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها