کد خبر: 645621
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۳ ۱۱:۲۰:۰۱
| |

یارانه ۱۲۰ هزار تومانی سال آینده قطع می‌شود؟

معاون وزیر رفاه درخصوص تمهیدات دولت برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در سال آینده گفت: به نظر من این طرح در سال ۱۴۰۳ هم ادامه پیدا می‌کند، چون در بودجه ۱۴۰۳ هم لحاظ شده است. در سال آینده هر سه تا طرح را داریم. البته طرح کالابرگ از هفت دهک افزایش پیدا نمی‌کند و روی ۶۱ میلیون نفر متوقف می‌ماند.

یارانه ۱۲۰ هزار تومانی سال آینده قطع می‌شود؟
کد خبر: 645621
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۳ ۱۱:۲۰:۰۱

علیرضا عسگریان، معاون رفاهی و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جدیدترین اظهارات خود درباره میزان استقبال مردم از طرح کالابرگ اظهار کرد: سه چهار ماه اول اجرا، میزان مشارکت در طرح کالابرگ، حدود ۱۰۰ هزار نفر در ماه بود اما در دو ماه اخیر حدود ۴ میلیون خانوار استقبال کردند یعنی با یک شیب تیز این میزان افزایش پیدا کرده به طوریکه در حال حاضر حدود ۲۰ درصد از مردم در طرح کالابرگ مشارکت دارند و از آن استفاده می‌کنند.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر اینکه خانواری که یارانه دریافت می‌کند چنانچه مادر شیرده دهک اول داشته باشد و یا کودک دچار سوءتغذیه شناسایی شده، علاوه بر یارانه، حساب آنها بابت طرح امنیت غذایی مادر و همچنین کودک نیز جداگانه شارژ می‌شود و این در حالیست که مشمول یارانه تشویقی ۱۲۰ هزار تومانی در صورت خرید کالا با پول یارانه هم می‌شوند، گفت: این یک بسته کامل خانوادگی است برای حمایت از خانواده‌ها و اجرای قوانین جوانی جمعیت.

معاون وزیر رفاه درخصوص تمهیدات دولت برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در سال آینده نیز گفت: به نظر من این طرح در سال ۱۴۰۳ هم ادامه پیدا می‌کند، چون در بودجه ۱۴۰۳ هم لحاظ شده است. در سال آینده هر سه تا طرح را داریم (کالابرگ، امنیت غذایی مادران شیرده و همچنین کودکان)؛ البته طرح کالابرگ از هفت دهک افزایش پیدا نمی‌کند و روی ۶۱ میلیون نفر(جامعه تحت پوشش کنونی) متوقف می‌ماند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها